یکشبه 18 خرداد 1404
تاریخ ایجاد: چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403   تاریخ بروزرسانی: چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403   

 

نشست توجیهی دانشجویان دکتری جدیدالورود

 

 

23 اردیبهشت ماه 1403، جلسه ای با حضور رئیس ، معاون ومدیران گروههای اموزشی دانشکده با دانشجویان دکتری ورودی 1402 برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده مدیریت واطلاع رسانی پزشکی، دکترطالبیان رئیس دانشکده، ضمن خیرمقدم به دانشجویان جدید الورود، کلیاتی درباره دانشکده بیان و لزوم مطالعه آیین نامه های آموزشی رابه دانشجویان توصیه کرد.

درادامه دکترقائمی معاون دانشکده ، خطاب به دانشجویان  گفت: دانشجویان دکتری یک دوره دو ساله دارند که مطالب آموزشی را می گذرانند.

وی افزود : آیین نامه های آموزشی مقرراتی هستند که ماملزم به اجرای آن هستیم بنابراین اگرشما آیین نامه ها رابدانید می توانیدبا کمترین خطا و اشتباه بیشترین استفاده را ازدوران تحصیل خود داشته باشید . دانستن ومطالعه دقیق آیین نامه ها می تواند جلوی ضررهایی که ممکن است ازاین ندانستن ها متوجه دانشجویان شود را بگیرد.

وی گفت : این جلسات باعث می شود برداشت مسئولین ازمشکلات دانشجویان بهترو دقیق ترشود وبرای حل این مشکلات بهتر قدم برداریم و مسیرهموارترشود.

دکترگودرزی مدیرگروه مدیریت ، سیاست گذاری واقتصاد سلامت ضمن خیرمقدم به دانشجویان جدیدالورود گفت: هدف این جلسه شنیدن دغدغه های دانشجویان جهت حل شدن است .منتها باید درجلسه ای جداگانه آیین نامه ها وقواعد مطرح شود. وی تاکید کرد که سهل انگاری یا بی تفاوتی نسبت به بعضی قوانین وآیین نامه ها باعث ازدست رفتن زمان مناسب برای دانشجویان می شود.

درادامه این نشست ، هریک ازدانشجویان دکتری به معرفی و بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. درخواست امکانات و تجهیزات بیشترازقبیل تخته هوشمند، عینک واقعیت مجازی و صندلی های مناسب برای استفاده ازسیستم های رایانه ای ، دسترسی به منابع به روز ترکتابخانه ای ، رزرو غذا درسامانه های سلف سرویس ، نیاز به آرامش وسکوت درفضای نزدیک اتاقهای دانشجویان دکترا، کمبود سامانه لاگ بوک الکترونیک ، زیاد بودن ساعات موظفی دانشجویان ، نبود واحد انتشارات دردانشکده ، مشکلات مربوط به خوابگاه دانشجویی و هم اتاق شدن دانشجویان دکترا با مقاطع کارشناسی ، کندبودن سرعت لپ تاپ های موجود دانشکده ازمسائلی بود که دانشجویان دراین جلسه به بیان آن پرداختند.

سپس مدیران گروههای آموزشی کتابداری وعلوم اطلاعات سلامت دانشکده توضیحاتی درمورد انتظارات گروهها و دانشکده ازدانشجویان ارائه کردند. اشاره به رعایت سلسله مراتب دردرخواست ها ازموارد ذکرشده ایشان بود.

درپایان این جلسه، رئیس ومعاون آموزشی دانشکده درخصوص مشکلات ودرخواست های دانشجویان پاسخ ها وراهکارهایی را ارائه دادند.